Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Jessica - 23 oktober 2008 19:30

Hallåå, mitt första inlägg i min blogg! Tack Suzz för en fin bakgrund och för att du fixade denna blogg åt mig! Pussar!!


okej, ska förklara vad som har varit så irriterande med min dag. Om det är någon som har missat det så hade Media Markt öppningspremiär idag i barkarby. Eftersom det är nära jobbet tänkte jag att man skulle ta sig en titt efter att man slutat vid 17. Syrran kom och vi gick till Media Markt. Det var mycket folk inne i butiken men som tur var ingen kö in. Så vi gick in o kollade runt. Det var verkligen stort och hade stort sortiment av filmer, cd, spel m.m  Så vi plockade på oss några filmer och jag letade efter en router. Och precis när jag ska gå och fråga personalen vad en box med säsong 1, 2 & 3 av Grey´s anatomy kostar, går brandlarmet! "...var vänlig att gå mot nämaste utgång..." Där har jag plockat på mig en massa varor, och så måste jag lämna ifrån mig dem och bege mig ut där man möts av två brandbilar som försöker ta sig fram bland all trafik (alla kunder åkte ju iväg) Så jag och syrran bestämmer oss för att gå och käka på MAX och sen gå tillbaka och köpa våra filmer, router m.m

Väl på max möter vi upp med pappa och käkar lite. När vi är färdiga åker vi tllbaka till Media Markt, men..... Då är det världens kö in! Vi orkade inte så vi vände och åkte hem. Så nu sitter jag här på vardagsrumms golvet ( min nätkabel når nämligen inte längre, just därför vill jag ha router!) och skriver av mig min frustration!


Men skam den som ger sig! Jag tänker gå tillbaka dit imorgon o hoppas på mindre kö då! (Knappast med tanke på att det är löning men man kan ju hoppas)


Wish me good luck ;)

Kramar / Jess

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards