Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Jessica - 31 oktober 2008 20:32

Så när det var dags för våran kryssning i tisdags kom vi på att jag bara är 20 år och vi hade läst på sidan att det var 21 årsgräns på passagerarna under kryssningen. Så Inger ringde och hörde efter och mycket riktigt stämde det... Men vi tyckte väl att det inte skulle göra något med tanke på att jag åkte med Suzz (25 år), Inger, Freddie & Freddie (alla 23 år). Men när vi kom fram var det ID koll på alla. Jag går fram, visar leget och han svarar: "det är 21 årsgräns som gäller på denna resa, var god stig åt sidan." F*n, var det enda jag tänkte. Jag stog på ena sidan ID kontrollen, Inger på den andra. Sen hör jag att det är någon bakom mig som ropar: "JESSICA!!" Jag vänder mig om och där står.... MAMMA och syrran!! De skulle också med men hade inte sagt något! Jag vart så glad :D Jag fick följa meee!

Kontrollanten vart lite snopen när jag helt plötsligt har min mamma med mig men JAG FICK FÖLJA MED!!! Hahah :D

 Mamma, jag, syrran & Inger

Jag hade roligt på båtresan, hade väntat mig lite fler människor i våran ålder men men, kul hade vi. Och nu ser barskåpet lite bättre ut i alla fall :P





Imorgon bär det av till jobbet igen, min jobbhelg, men eftersom det är alla helgonas afton imorgon öppnar vi inte förrän 11! (istället för 10) så lite sovmorgon blir det i alla fall ;)

Efter jobbet kommer Lisa över, vi ska gå ut och käka och gå till något stället där hennes death metal kompisar ska spela. Death Metal är verkligen inte min musik smak men ölen kostar 30 kr och det ska bli kul att träffa Lisa.


                                   Vi hörs // kram Jess


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards