Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Jessica - 26 oktober 2008 21:48

Min mysiga helg började i fredags då min bästis Lisa kom hem till mig för att laga middag. Vi lagade en pasta rätt med hummersås, kräftstjärtar och grönsaker. Till det avnjöt vi en flaska vit vin.  Mums mums :)

Efter middagen satt vi oss ner och tiattade på Sex And The City-filmen. Till det åt vi grönsaker med dipp. En riktig tjejkväll med skvaller, god mat, vin och en chickmovie... Precis vad jag behövde :)


I lördags åkte jag in till stan med Pappa och hans tjej Eva. Helt ärligt har jag inte alltid gillat Eva men det kommer en tid då man måste acceptera saker och ting som de är. Och vi hade riktigt roligt tillsammans :) Så länge pappa är glad är jag glad. Vi hade en mysig shopping dag med några ölpauser och toa pauser (öl rinner verkligen rak igenom!)

Efter stan bar det hem till Inger och Marcus, där vi avnjöt några drinkar medans Marcus var iväg och bowlade. De drinkarna gjorde oss på Singstar humör, så grannarna fick säkert lite huvudvärk... Men kul var det!


Idag har jag tagit det lungt, varit ner till centrum en snabbis. Handlade lite mat och ett linne. Sen bar det hem för att göra lite mindre roliga sysslor; betala räkningar och tvättstugan väntade på mig...

Bara för att man är ledig betyder inte att man kan lata sig för det inte!


På tisdag blir det kryssning! Jag vet fortfarande inte vilka som ska med men det ska bli skönt att lämna vardagen lite i alla fall. Ska unna mig en massage och lite smink i Tax freen. Få se om man ska fylla barskåpet lit också!


Ha det bra! / Jess

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards