Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Jessica - 2 maj 2009 19:46

ooooj, vad jag är trött idag. Har jobbat mycket på sistone och det börjar kännas. Så ikväll blir det lugnt för min del. Sitter just nu framför tv:n och har precis ätit middag (rostbiff, pommes, hallumi, bearnesås. Mmmm).

Kom hem från jobbet vid 18 tiden (var redan då trött efter att ha jobbat och sedan cyklat hem i motvind) och då började jag småstäda lite här hemma. Diska, dammsuga, torka av lite. Börjar bli trött på att jag ännu inte fått ordentlig ordning här hemma. Mycket beror nog på att jag inte borrat upp hyllor och tavlor på väggarna ännu...


Var iväg på bio med syrran igår. Gick och såg "" The uninvited" i vällingby, en skräckis... Har inte sett en skräckfilm på evigheter. Under tonåren älskade jag skräckisar, men sedan jag flyttade hemifrån har jag inte vågat.. Då ska man ju sova själv efteråt och det vågar jag inte =)

 Men som sagt, jag och Jeanette såg "the uninvited" igår och det var verkligen en amerikansk skräckfilm, dvs de försöker att få det att vara läskigt men misslyckas ganska rejält. Och man lämnar biografen med mer frågor än svar. Så den filmen får en 2 av en 5 skalig skala.


Hoppas ni får en rolig lördag =)

Nu ska jag se på Robinson

Puss / Jess



Ovido - Quiz & Flashcards