Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Jessica - 21 maj 2009 20:57

Ja, imorgon startar utförsäljningen på jobbet. Ska bli spännande och se resultatet! Men det kommer också bli jobbigt. Långt arbetspass, mycket folk, stress osv... 


Nu har jag äntligen fått upp allt på väggarna! Pappa har varit över ett par gånger och hjälpt mig att borra upp hyllor, tavlor, hatthylla speglar mm. Vi var tvungna att ringa efter en "riktig" slagborr då Inger´s (ledsen gumman) inte var bra. Med den andra fick vi upp allt jättefort! Jätteskönt i alla fall =) Så nu är datum bokat för inflyttningsfesten! Jag passar på att ha den på min födelsedag (jag blir 21!)så det blir "2 flugor i en smäll". Lördagen den 30 maj kommer mina vänner över =) Ska bli riktigt roligt!


Nu är det dags för  Bonde söker fru. Fastnade förra säsongen för detta härliga program. Det är roligt, pinsamt och underbart =)


Puss på er alla

Jess


(ja just det, jag fick inte jobbet på Stadium på drottninggatan.. Nu när man fått ett par nej börjar det bli jobbigt! Det tar verkligen på självförtroendet... Men Jag ska träffa min jobbcoach, Madde, den 27 igen. Hon kanske kan hjälpa mig få upp självförtroendet igen!) 



Ovido - Quiz & Flashcards