Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Jessica - 31 maj 2009 22:14

Ja, jag har nu blivit pandafadder! Jag har velat bli fadder länge nu men det har inte blivit av. Men nu så! För 100 kr i månaden stöttar jag nu wwf arbete för pandorna i Kina. Just nu finns det ca 1600 och utan wwf:s arbete skulle det kanske inte finnas några alls! Fruktansvärt! Och 100 kr är kanske inte så mycket men när man är många som gör det kan man göra en skillnad. Och vem vill inte fortsätta se dessa sötnosar? (även om det bara är på bild;))


www.wwf.se

Av Jessica - 31 maj 2009 21:34

Ja, då var man 21 år gammal! Och det känns riktigt bra. I fredags var jag o fira med mamma, mormor, mina morbröder mm. Det vart bakelser, kakor och en massa annat gott ;)

Igår (min födelsedag) åkte jag, pappa och hans tjej Eva ut på sjön och hade det så mysigt! Solen sken, vindstilla vatten och jag tog årets första dopp! Det var kallt men det var skönt att svalka sig då solen var riktigt varm och på sjön kan man inte riktigt sätta sig i skyggan.. Och det syntes senare kan jag lova! Jag vart så röd och min bikini lämnade efter sig snygga vit ränder! passade inte så där jättebra till klänningen jag hade köpt till kvällen menmen. Nu har jag fått färg i alla fall =)

Till kvällen kom kompisarna över. Hade ju en inflyttning/födelsedagsfest. Hade riktigt roligt och det blev en hel del dricka. Sen bar det av till garbo. Festade till stäng och sen blev det hem för att sova. Suzz sov över hos mig eftersom vi skulle ut på sjön med pappa på söndagen (idag).

Och idag var det ännu varmare än i går. Men hade som tur var smörjt in mig ordentligt. Det vart bad, sol och glass hela dagen!


Nu är jag riktigt trött och ska titta lite på tv och sen gå och sova.

Men har som sagt haft en underbar helg, och vill passa på att tacka alla som varit med och bidragit till den! Ni vet vilka ni är! Puss på er


PS. Mamma, jag älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards