Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Jessica - 10 maj 2009 13:20

Okej, skulle igår kväll sätta mig på tunnelbanan in till söder och möta upp tjejerna. Vi skulle till uteserveringen Oj Oj Oj där Susann känner ägaren. Men resan in dit var bland det värsta jag upplevt. Jag satte mig i en fyrsitts plats i tunnelbanan och där satt jag själv tills vi kom till Vällingby. Där hoppar 3 killar på och självklart sätter dom sig brevid mig. Det första jag märker är lukten. Det stinker! Nån blandning av svett, smuts och nån annan obeskrivlig lukt. Vidrigt var det i alla fall. Men det slutar inte med lukten. Ohh nej, det blir värre. Under färden börjar killen framför mig klia sig på pungen. Ja, du läste rätt. Han sitter framför mig, särar på benen och kliar sig mellan benen! Och sen börjar han peta sig i näsan. Jag menar halva fingret upp i näsan, letandes efter kråkor. Och sen (ja, det kommer mer) tar han samma finger som han haft i näsan, och tar dom i munnen och drar fingrarna längst tänderna. USCH!!

 Och sen händer nått konstigt. Men när vi stannar i Odenplan blir killarna  helt plötsligt helt exalterade. (Jag sitter med Ipoden så jag hör inte vad dom säger) men ena killen springer ut på plattformen medans den andra killen håller dörrarna öppna. Killen kommer in med en påse (som nån troligtvis glömt) och killarna typ sliter upp påsen och i ligger ett par nike street skor. Och ena killen byter då sina skor mot dom som låg i påsen! Jag sitter där helt chockad över vad som utspelar sig framför mig. Jag tänker; "när ska dolda kamran hoppa fram?".



Ovido - Quiz & Flashcards