Alla inlägg den 7 december 2008

Av Jessica - 7 december 2008 21:02

Ja, det blev ju ingen utgång i fredags då alla var halvkrasliga.. Utan det blev en hemmakväll med Idol och Fredag hela veckan, det var ganska skönt faktiskt. Men det hindrade oss inte från att ta en lördagskväll på i Sundyberg! Gick över till Inger vid 19:00 tiden och där var även Suzz. Även Ida kom över. Det vart middag och tjejsnack ;) Sen vart det hem till Andreas. Där förfestade vi och hade det trevligt innan vi skulle gå till Grand Garbo. Även denna gång hade vi ringt iförväg och det var inga problem :) Vi träffade vakten Michelle,som är jättetrevlig (vilket man inte kan säga om all personal...), och han överaskade oss med att ge oss tjejer VIG-kort (Very Important Gest), Det vart vi glada för ;)

Tyvärr mådde inte Inger så bra så hon åkte hem tidigt... Men det vart dans ändå även om vi sakna henne...


 

Efter stängning gick vi hem till Andreas igen där vi drack massa vatten (det var så gott med vatten!) gav dom alla en massage och sen bäddade vi ner oss i soffan och kollade på Kung Fu Panda innan vi begav oss hem. Var inte hemma förrän 8 imorse! Då vart det sängen kan jag säga! Sov till 14, sen tvingade jag mig upp så att jag skulle kunna sova ikväll också.


Idag har jag småplockat lite här hemma, vart iväg med pappa och Jeanette till Bauhaus för att köpa spännen till spegeln på toan och tagit mig ett avslappnande bad med tända ljus... Jättehärligt.


Hoppas ni haft en bra helg! // Jess

Ovido - Quiz & Flashcards