Alla inlägg den 18 december 2008

Av Jessica - 18 december 2008 18:27

Idag när jag kom hem från jobbet låg massa post innanför dörren. Massa reklam tänkte jag men sen såg jag Nellypåsen. Yeaj, en ring, ett armband och en sjal som jag beställt för nån dag sen! Sen såg jag att UPS hade varit här och försökt leverera ett paket. Min massagebänk!!!  Jag ringde dom på en gång för att dom skulle återkomma imorgon men jag jobbar ju.. Och tyvärr kunde dom inte komma hit tidigare på dagen (jag börjar 12) så dom kommer och levererar den till jobbet istället. Och pappa är snäll nog att komma och köra hem den åt mig. Den väger ju ändå 22kg och det orkar inte jag bära hem! Nä, det går inte. Tur att man har pappa! Så imorgon får jag min efterlängtade massagebänk!! Yeaj ;)

Sen såg jag ytterligare en överaskning bland all reklam. Min Baywatch box hade kommit! Jag vet, de flesta tycker att det är en löjlig serie men den har sentimentala minnen för mig. Den satt alltid jag, pappa och Jeanette och tittade på när jag var yngre. Så ursäkta mig, men nu ska jag se The Hoff bli blött! :)

Ovido - Quiz & Flashcards