Alla inlägg den 16 december 2008

Av Jessica - 16 december 2008 05:52

Ja, då var man sjuk igen... Det började igår efter frukosten då jag började må fruktansvärt illa. Men jag trodde att det skulle gå över så jag gick till jobbet ändå. Men det vart bara värre och värre. Kunde inte böja mig ner för att ta en påse till kunden utan att känna som om jag skulle spy. Så jag gick hem, och tur var väl det! 2 timmar efter det att jag kommit hem vart jag liggandes på toaletten och det bara forsa ur käften på mig. Tror jag låg där inne i 10-15 men det kändes som timmar. Jag som hatar att spy! Sen vart jag liggandes i soffan och kände mig helt utmattad, jag frös, kallsvettades och hade jätteont i magen. Kunde inte äns ligga i visa stälningar utan att det kändes som att jag skulle spy. Usch!

Mamma tror att det kan vara vinterkräksjukan då jag insjuknade så fort och då flera av symtomen stämmer. Och i fall det är vinterkräksjukan kommer jag att vara hemma ett tag. jag hoppas inte det...


Jag har inte spytt på hela natten, vilket känns jätteskönt, men det kan ju också bero på att jag inte ätit på ca 20 timmar. Och svårt för att dricka har jag också! Det är nog därför jag har ont i huvudet - vätskebrist...


nä, jag orkar inte med det här nu... Vill bli frisk!

Ovido - Quiz & Flashcards