Alla inlägg den 10 december 2008

Av Jessica - 10 december 2008 19:25

...Men MÅSTE bara berätta för alla att JAG VANN över pappa på badmintonen idag!!! Jag vann, jag vann!!! Äntligen, jag vann!!!

Mycket kan man säga om mig men dålig förlorare är jag minsann inte! Dålig vinnare? Ja, det kan diskuteras. Jag vann, jag vann ;)


Ha det bra // Jess ;)

Av Jessica - 10 december 2008 00:17

Idag har jag nämligen köpt en Massagebänk!!! Jag har budat och budat på massagebänkar på tradera men har alltid blivit överbuden till summor jag inte vill betala. Så idag (när jag ännu en gång blivit överbuden!) var det en säljare som sålde till "fast pris" och den blev det! Har nu betalat den och hoppas att den kommer fort! Då ska alla mina vänner få massage, oavsett om dom vill eller inte! Jag vill ha den nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards