Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Jessica - 9 januari 2009 20:23

Vaknade vid 8 tiden imorse. Buster hade lagt sig tätt intill min mage och myste. Låg väl så i en halvtimme och sen vart det att gå upp. Gick ut på långpromenad med Buster och det var så fint ute imorse. Vi gick ut precis när solen tittade fram. Sen när jag kom hem började jag plocka undan lite julpynt.. Det känns som om det var på tiden. Nu är det ju nytt år med nya möjligheter! Jul är det ju inte förrän om 11½ månad! Det kändes skönt att få bort dom, nu är det inte så mycket juldetaljer kvar och resten tar jag imorgon. Orkar inte nu..

Ja, idag fyller mormor år! Söta mormor! Inte märks det på henne att hon blivit hela 69! Hon var så pigg och glad idag och det var riktigt roligt att fira henne. Jag, Jeanette, mamma, mina morbröder Janne & Lasse och Roberto satt och sjöng för henne och hon blev helt tårögd.. Söta mormor!


På väg hem därifrån köpte jag en pizza till mig och Suzz. Den försvann i ett nafs. Och nu sitter vi och tittar på Let´s Dance! Det blir en lugn kväll..

Ha det bra! / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards