Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Jessica - 18 januari 2009 00:12

... icke sa nicke! Kom hem från Inger och gjorde mig ordning för sängen men sen vart jag helt plötsligt pigg igen så nu sitter jag här. Så det kan bli. Suzz och Inger är nog på väg in till stan för att möta upp Andreas och Börje. Eftersom jag har min vita månad ville jag inte följa med men jag hoppas dom får en rolig kväll! :)


Var och såg "Bröllopsduellen" med syrran idag. En komedi med Kate Hudson och Anne Hathaway. Den var faktiskt riktigt rolig, även om den är som de flesta amerikanska komider; förutsägbar. Filmen fick mig att tänka på Lisa och våra bröllopsfantasier som man fått genom åren. Vi har alltid sagt att vi ska vara varandras brudtärnor och ska gifta oss vid ungefår samma tidpunkt och få barn samtidigt m.m Typiska tjejfantasier!

Tänk att Lisa ska lämna mig ett helt år för USA! Hon åker den 9:e mars för att bli au-pair i nån stad utanför Boston. Lilla Lisa... Kommer att sakna henne otroligt mycket. Men vi har redan bestämt att jag ska åka och besöka henne när året börjar närma sig slutet och sen ska vi ta en roadtrip i USA!!! Och sen  åker vi hem till Sverige tillsammans! Måste skaffa mig en videokamra tills dess! Lisa and Jess through the US! Vilken film! Hahah :)


Nä, ska kanske försöka gå och sova nu?

Sov gott & dröm sött / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards