Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Jessica - 25 januari 2009 23:57

Idag var det som om tiden stod still på jobbet.. Inte kul alls... Men efter jobbet har tiden flygit iväg! Jag möte upp Lisa i jakan, där vi köpte ingredienser till Tacos! mmmm, gott.. Sen hämtade jag upp Buster och Hugo hemma hos Inger (Suzz och Inger skulle iväg och se Marcus och Börje spela en innebandymatch) och sen vart det raka spåret hem och börja hacka grönsakerna :) Under middagen vart det typiskt tjejsnack och skvaller med Lisa och även Suzz deltog när hon kom hem. Killarna vann matchen och Inger och Suzz hade suttit och gett spelarna nya namn (som t.ex fiskbullen) Hahhahah :)

Efter mat och skratt skulle vi titta på filmen "The Love Guru" med Mike Myers, Jessica Alba och Justin Timberlake. En film jag inte planerat att köpa men som hamna i brevinkastet ändå då jag glömt att avbeställa den... Men den var faktiskt helt ok. Lite överdriven, inte alltid min typ av humor men den hade sina stunder. Bland annat att få se Justin Timberlake med mustasch och uppstoppade kalsonger (briefs!) Hahahahah det var en syn kan jag säga!

När Lisa åkt (hon ska upp kl 06:00 imorgon, stackarn) passade jag på att ta mig ett varmt bad. Tillsammans med den senaste boken jag håller på att läsa, "Hollywoodfruar"  av Jackie Collins. Lite trög början men börjar nu att arta sig.

Nu sitter jag och Suzzie och kollar på "Sex and The City". En perfekt söndagskväll / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards