Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Jessica - 21 januari 2009 13:18

.. men det är inventering på jobbet idag. Så är inte ledig förrän nästa vecka. Skulle försöka fixa så att man blir ledig en extra dag då istället. Eller om man spara den dagen till den 9/2. Då ska nämligen syrran och mamma tatuera sig! Tänk va stor lillsyrran blivit! Ska skaffa första tatueringen! Då måste man ju vara där! O se hur hon hanterar smärtan.. moahahah ;)


Till helgen verkar det som om jag ska hjälpa syrran att fixa till hennes rum. Kom ju på att jag hade massa färg över sedan jag målade hallen och tänkte att hon kanske ville fixa till rummet. Ser ju likadant ut sen vi flytta dit, 1994.. Hon vart jätte till sig och har redan börjat rensa rummet på skräp.. Ska bli kul att se hur det blir! Ni får se bilder på förvandlingen senare!


Nä, måste börja röra mig mot jobbet nu. Får se när jag kommer hem ikväll.. Ha det bra / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards