Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Jessica - 22 januari 2009 23:20

Ja, som sagt har det varit inventering på jobbet, igår tog vi butiken och idag lagret. Och jag kan helt ärligt säga att jag är helt slut... Body and mind.. Och sen har vi jobbhelg på det. Lönhelg dessutom... Men nu är det som det är och man ska ju inte klaga så jäkla mycket. Det är livet alldeles för kort för!


Nu vet jag vad jag ska fixa till mamma´s födelsedag i alla fall! Men det tänker jag inte skriva här eftersom hon läser min blogg. (Nu vart du allt nyfiken, va?) ;) Men hon får allt vänta tills den 1:a mars. Men det känns skönt att ha det avklarat!


Imorgon kommer lönen in på kontot! Jag klarade budgeten för denna månad!! Känns jättebra. Hoppas nästa månad går lika bra. Då kanske jag lyckas spara ihop en kontantinsats till en lägenhet detta år! Att man inte sparat mer förr.. Då man fortfarande bodde hemma och inte hade några speciella utgifter. Jaja, nu är det som det är och jag tänker nu gå och lägga mig så jag orkar jobbdagen imorgon också :)

Go natt / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards