Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Jessica - 13 januari 2009 21:44

.. att jag skulle bo i den lägenheten.. Banken ringde idag. Och tyvärr kunde jag inte låna kontantinsatsen. Annars hade det nog inte varit några problem. Jag som gillade den lägenheten, jag t.o.m drömde om den inatt. Men men, det kommer andra lägenheter. Ska titta på en i helgen. Men jag vet inte hur det kommer att gå om jag ska bli tvungen att spara ihop kontantinsatsen på 10%. Känns ganska värdelöst just nu...


Jaja, nu ska det sparas! Om nåt bra har kommit ut ur det här är det att jag har gett mig fan på att spara ordentligt. Jag har försökt att spara i något år men ändå står sparkontot tomt. Men nu har jag bestämt mig. Om jag så ska leva på nudlar 2 veckor per månad, so be it! Inte för att det kommer att bli några 70-80 000 inom snar framtid. Det är alltid bra att spara!


Om ni har några tips på hur man kan spara pengar, dela med dig! / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards