Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Jessica - 11 juni 2009 20:33

Det tog sin lilla tid att ta sig upp imorse. Började kl 9:00 och det kändes tufft. Men som tur var slutade jag tidigt, kl 16:00. Jeanette kom och mötte upp mig på outlet och vi gick och shoppa. Jeanette (som inte köpt nån födelsedagspresent till mig) köpte 2 linnen, ett par örhängen och underkläder till mig. Det är roligt att shoppa när nån annan betalar ;) Hahah

Nä, skämt åsido. Tack för presenterna syrran. Älskar dig!

Vi gick runt och strossade och umgicks helt enkelt. Det var riktigt mysigt. Sen följde jag med hem till henne för att säga hej till pappa och Buster (pappa och jeanette är hundvakt).

Sen vart det hem till mig för att äta middag. Idag vart det kokt potatis, fiskpinnar, spenat och remuladsås. Jättegott =)


Jag har också hyrt filmen "Twilight" och köpt mig en chokladkaka (jag har min måntliga kompis på besök..) Så nu ska jag göra det bekvämt för mig i soffan och se om filmen är så bra som alla säger.

Vi hörs snart

/ Jess

Ovido - Quiz & Flashcards