Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Jessica - 16 juni 2009 21:52

Tisdagar är min lediga dag i veckan. Jag fick sova ordentligt (vakna vid 9 tiden, men hade lätt kunnat sova till 13), hade tvättid mellan 10-13. Efter det gick jag upp till Vällingby, det var fint väder och så får man ju lite motion =)  Uppe i Vällingby mötte jag upp Jeanette och mamma och vi gick runt och strosade lite i butikerna och käkade lunch. Var riktigt mysigt. :)


Sen vart det en promenad hem igen och jag började putsa mina fönster. Och eftersom jag har en inglasad balkong finns det massor av fönster. Var helt slut (och luktade rengöringsmedel) när jag var klar. Eller klar och klar, jag har fortfarande köket kvar. Men jag orkade inte. Kändes riktigt skönt i alla fall att få fönstrerna rena igen.


Efter det tog jag mig ett varmt bad och nu sitter jag och tittar på Desperate Housewives. Dubbelavsnitt!! Spännande =)


Ska sen lägga mig och sova i nytvättade lakan. Finns det nått bättre än att nyduschad lägga sig i en säng med nytvättade lakan? Inte mycket som slår det ;)


Ha det bra / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards