Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Jessica - 12 juni 2009 21:07

Yes, äntligen fredag!! ... men så är man såååå trött. Har varit en lång vecka med mycket jobb och andra åtaganden. Var bjuden till Chris och Jonas ikväll men kände att jag inte hade nån ork alls. Och så är det jobbhelg..


Nä, får bli nya tag i morgon.  Då ska några tjejer från jobbet ut och äta tapas innan vi går och ser snyggingen Matthew Mcconaughey i "Flickvänner från förr". Det ska bli riktigt kul!


Jag såg ju filmen "Twilight" igår. Och den var faktiskt bättre än vad jag hade trott. Handlingen var lite seg ibland (jag tänkte hela tiden; Men kyss henne nån gång då!) men jag har redan bokat upp mig och syrran att gå och se den andra filmen i november.


Ikväll blir det film igen. Denna gång "I taket lyser stjärnorna". En film om en ung tjej som har det svårt hemma, vill att killen hon gillar ska lägga märke till henne m.m Får se om den är lika bra som jag hoppas!


Hoppas att ni alla får en underbar fredagskväll!

/ Jess

Ovido - Quiz & Flashcards