Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Jessica - 25 juni 2009 23:22

Idag slutade jag jobbet kl 17. Skönt att sluta någolunda tidigt. Jag hade planerat att möta upp Inger, Suzz och Börje inne i stan för att sätta oss på en uteservering och ta en öl/cider. Men då Inger och Börje inte mådde bra och Suzz skulle komma senare mötte jag upp med mamma och Jeanette istället. De satt inne på Barcelona vid plattan. Tog ett par öl med dom och pratade lite skit innan Suzz skulle komma. Vi hade det jättemysigt. Fast jag måste tillägga att personalen där inte är ett dugg serviceinriktade...


Sen kom Suzz och vi tog bussen ut mot djurgårdn. Tänkte först att vi skulle sätta oss på Strandbryggan, men där var det ju tokfullt så vi satte oss på Kajen istället. Vi bestämmde oss för att käka lite också, så det blev en bakad potatis med skagen ( eller ska jag kalla det dill, majonäs och kryddor?) som tyvärr inte var så god som jag hade hoppats...


Men vi hade, som alltid när vi träffas, riktigt roligt! Tyvärr hann solen gå ner ganska fort och det blev lite kyligt. Men vi promenerade oss varma mot centralen och hann ta detta kort framför fontänen.


Det roliga är att jag tittar mot min kamera och Suzz mot sin! Hahahahha, en mindre attraktiv bild =)


Nu ska jag sova sött

och drömma mig bort om resten av sommardagarna

som förhoppningsvis håller samma standard

som denna!


/ Jess

Ovido - Quiz & Flashcards