Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Jessica - 26 juni 2009 21:45

Tänk att det ska bli sånt fint väder i helgen och jag ska jobba!! Helt sanslöst. Men jag har en plan i helgen i alla fall, jag ska börja fixa ute på balkongen. Det är ca 1½ vecka sedan de tog bort plasten och jag har längtat till löning så jag ska ha råd att köpa utemöbler, blommor, ljuslyktor m.m Så det ska jag fixa och dona med!


Hade gärna åkt ut med båten, men den har pappa sålt... Han behöver pengarna nu när han har köpt hus. Och det kan jag förstå, men om han inte köper en ny så blir det här första sommaren på 15 då vi inte har haft båt! Men som tur är har han redan planer på en ny båt, en som är billigare i drift. Mitt enda krav är att jag ska kunna åka vattenskidor. =)


Ikväll blir det TV och i säng tidigt. Tråkig fredag, men så är det ibland. Ni som kan; NJUT av solen och värmen i helgen!


/ Jess

Ovido - Quiz & Flashcards