Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Idag mår jag mycket bättre!

Av Jessica - 17 december 2008 20:41

Jag har återfått min energi, en vis aptit och jag har fått min mobil tillbaka!! Det sistnämnda har väl inget med min hälsa att göra, men glad blev jag :) Nu slipper jag ju pappas extramobil (en tegelsten till mobil) som inte bara är ful den har ett batteri som klarar ca 10-15 min samtal sen är den död! Så ni kan nog förstå att jag blev överlycklig att få tillbaka min mobil. Det känns nästan som om man varit och köpt en ny mobil :) Den känslan kommer nog inte hålla sig så länge men just nu så...


När det gäller min hälsa mår jag också mycket bättre. Jag har idag lyckats få i mig lite mat och fått behålla den också! Jag är piggare och har inte alls den där utmattade känslan kvar i kroppen. Så imorgon ska jag tillbaka till jobbet. För tidigt enligt mamma, men jag klarar inte att vara hemma en dag till! Är så fruktansvärt uttråkad! Så jag hoppas det går bra imorgon!


Jag prövade min nyårsklänning idag. Den som förut satt tajt och det krävdes lite kraft att få upp kedjan i ryggen, nu hade jag inga problem att få kedjan och klänningen satt nästan löst... Ingen kul.. Skönt att man gått ner lite men man vill ju att klänningen man köpt (som vid köptillfället satt perfekt!) ska sitta bra. Jaja, som tur är är det ju en vecka kvar till jul och då kan jag nog äta upp mig igen! Behöver inte hindra mig från att stoppa i mig allt gott som serveras! Haha:)


Hoppas ni mår bra // Jess


 
 
suzzie

suzzie

17 december 2008 23:22

wiiiiee..va skönt att du mår bättre =) hihi..
snaaaaart helg =)

puss

http://krammark

 
Ingen bild

blabla

22 december 2008 22:32

du vet att du smittar ner en massa andra om du inte stannar hemma tillräckligt länge. Egoistiskt tycker jag, vem vill har kräksjukan lixom. därför den går runt runt för folk inte kan hålla sig hemma tillräckligt länge.. suck

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 5 juli 2009 17:31

Har nu skaffat en ny blogg ;   www.jessicawo.blogg.se   Fortsätt följa mitt liv där!   Tack för denna gång!   Ha det bra   / Jess ...

Av Jessica - 30 juni 2009 15:01

... att komma hem igen! Har sedan 9:30 i morse arbetat i pappas trädgård. Rensat ogräs mellan plattorna.. Inte det roligaste jag vet riktigt men pappa vill ha det fint till visningen på torsdag så det är klart jag ställer upp! Och jag har ju fått lit...

Av Jessica - 29 juni 2009 23:00

  Marcus har läst min blogg och tog sig illa vid att hans namn inte nämdes då jag sa att Inger gjort dessa ljushållare. Jag rättar detta nu. Marcus blandade cementen som dessa gjordes av och förtjänar såklart då att få sitt namn i skrift.    Dessa ...

Av Jessica - 28 juni 2009 22:40

Ikväll har den verkliga sommarkänslan väckts till liv. Jag mötte upp Suzz i gamla stan efter jobbet. Jag kände mig lagom fräsch efter en dag i en varm, "svettig" butik, men vi skulle ju äta glass! Det kan man ju inte säga nej till ;) Så vi gick till...

Av Jessica - 26 juni 2009 21:45

Tänk att det ska bli sånt fint väder i helgen och jag ska jobba!! Helt sanslöst. Men jag har en plan i helgen i alla fall, jag ska börja fixa ute på balkongen. Det är ca 1½ vecka sedan de tog bort plasten och jag har längtat till löning så jag ska ha...

Ovido - Quiz & Flashcards