Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Jessica - 8 februari 2009 17:58

Japp, då var det officiellt söndag kväll. Slutade jobbet för en timme sen ungefär. Känner mig ganska sliten och trött. Visst, en del av det kan ha med att göra att vi vart ute igår. Det vart ett snabbt besök på Garbo. Dom hade verkligen gjort en totalrenovering. Allt är verkligen toppmodernt och snyggt. Men den mysiga känslan hos Grand Garbo har, tyvärr, försvunnit. Det är inte samma atmosfär i lokalerna längre... Och så har dom höjt priset på alkoläsken till 71:-!! Helt otroligt. Men man får väl ge stället en andra chans. Och förfesta ordentligt innan man beger sig dit.


Tillbaka till att jag känner mig trött och sliten. Har kännt så ett tag nu och kan inte riktigt förstå varför. Jag sover som man ska, jag äter som man ska, jag har äntligen börjat träna igen efter månaders lathet. Så varför känner jag mig så..(?) kommer inte ens på nåt ord för hur jag känner mig. Kanske är det för att livet fortsätter som det alltid gjort. Samma gamla vanliga vardag som alltid.. Inget nytt händer riktigt..


Jaja, får se vad framtiden har för planer angående mig. Inom den närmaste framtiden ska jag i alla fall premiär köra pilates DVD:n som jag köpt tillsammans med en yogamatta. Ska bli intressant :)


Så på med träningskläderna och bre ut Yogamattan för här ska tränas! / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards