Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Jessica - 17 februari 2009 20:54

Gick upp när klockan visade  06:37 i morse. Skulle till gymmet och träna lite. Och det gick riktigt bra. Var lite seg i början men när man väl kommit igång så fick jag en energikick och kunde nästan inte sluta träna. Förrän jag märkte att jag fått min måntliga kompis... Mindre kul. Och självklart hade jag inte min vanliga träningsväska med mig (den där jag har mina "hygienartiklar") utan jag hade såklart den andra. Så jag avslutade träningen och begav mig hemåt.

Jag är en av dem som mår riktigt dåligt dom första dagarna. Kramper, illamående, you name it jag har det. Har tidigare tagit receptbelagda mediciner men klarar mig nu på Ipren. Så med Ipren i väskan gick jag till jobbet. Det gick ganska bra tills vid 17 tiden. Funderade på att gå hem men ville inte. Hade ju börjat rensa på skoavdelningen och jag gillar inte att gå hem från jobbet. Så jag bett ihop och jobbade till 20.

Läste nu på nätet att om en kvinna har mens i fem dagar varje månad under 35 år innebär det att man kommer att ha mens i nästan 6 år av sitt liv. Kul va? NÄÄ.


Ajja, jag är ledig imorgon i alla fall. Ska sova länge / Jess


Ovido - Quiz & Flashcards