Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Jessica - 9 februari 2009 20:29

Ja, ännu en vecka har haft sin början. Vaknade vid 8 tiden, vilket är alldeles för tidigt när man börjar jobba kl 13:00. Så det vart ett snabbt toabesök och sen tillbaka till sängen.. Sov ytterligare 2 timmar och sen vart det en promenad med Buster. Det var sånt fint väder så det var riktigt härligt att vara ute och gå.


När man väl kom till jobbet var det bara att ge sig på Nike sändningen som kom för nån vecka sen. Att bära kartonger och hänga upp plagg i 7 timmar tar på händerna kan jag säga. Mina händer är så torra att när jag smörjer in dem svider det och stramar. Men jag höll till mycket på lagret så jag slapp kunderna idag i alla fall (det har bara varit en sån där dag då man inte orkar med alla frågor och att vara trevlig hela tiden). Och tror ni inte att dom mjukisbyxorna som jag köpt på Stadium för min bonus har nu kommit till vår butik?! Mindre kul eftersom vi antagligen kommer att sälja dem för halva priset. Men men kommer antagligen köpa ett par gråa också för dom är så sjukt sköna :)


Nu är jag i alla fall hemma igen. Ska packa träningsbagen, ska gå och gyma i morgon bitti innan jag börjar jobba. Får se om jag hinner gå och handla lite mat innan också.


Nu sitter Suzzie och jag och gör det vi brukar göra på kvällarna. Sitter med varsinn dator i knät och kollar på tv. Vår kvällstradition ;)


Ha det bra / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards