Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Jessica - 14 februari 2009 09:43

Så var det alla hjärtans dag igen, och återigen är jag singel på denna dag. Men det gör inget. För denna dag ska jag spendera med dom som har den största platsen i mitt hjärta. Mina vänner..

Min bästa vän, och det längsta förhållandet (vi har varit vänner i 14½ år!!) jag haft, bor hos mig denna helg. I och med att hon drar till USA om ca 1 månad så vill vi umgås med varandra så mycket som det går. Senare ikväll ska vi möta Inger och Suzzie och ha en underbar kväll tillsammans. Vad jag skulle göra utan dessa underbara tjejer vill jag iinte spekulera i. Jag vet bara att dom betyder så mycket för mig.


Hoppas ni får en lika underbar Alla Hjärtans Dag som jag planerar att ha!

Och se till att äta så många gelehjärtan du kommer över!


                     


Pussar & kramar till er alla / Jess


Ovido - Quiz & Flashcards