Alla inlägg den 3 november 2008

Av Jessica - 3 november 2008 21:07

Min lillasyster Jeanette är så söt.

Vi möttes upp i Jakan idag för att gå till Nordea och skötta lite bankärenden. Jag ska börja pensionsspara (DÄR snackar vi vuxenpoäng!) och Jeanette skulle starta sin internetbank. Det gick fortare än vi beräknade så vi gick in i centrum. Det är farligt att gå förbi alla butiker (speciellt skobutikerna) men vi ville fönstershoppa. Vi gick runt och till slut hamna vi på H&M. Där hittade Jeanette en svart kofta för 149:- som satt jättebra på henne. Då ville jag också prova en. Och den satt bra, men jag måste hålla i pengarna lite. Speciellt om jag vinner auktionen på en massagebänk på tradera. Och då säger hon; "jag köper den till dig." Jag vart jätteglad :D Även om det kändes lite konstigt.

Hon är ju för söt.


Tack gumman // Puss Jess

Ovido - Quiz & Flashcards