Alla inlägg den 19 november 2008

Av Jessica - 19 november 2008 19:47

... på badmintonmatchen mot pappa. Han kör med sina småfusk knepp som jag inte lärt mig att fixa. Ännu... Men det var jättekul :) Har inte spelat på jättelänge så det var kul att komma igång. Men vad trött man blir i armen! Den skakade efteråt!

Men som sagt som förlorade jag... alla set! Men jag tog ledning några gånger! Behövde bara säga det :)

Vi har bokat bana till nästa onsdag också, och då ska jag slå dig pappa! Du ska få se!

Av Jessica - 19 november 2008 13:00

Vakna på det mest underbara sättet man kan. Innan man öppna ögonen kände man solskenet mot ansiktet. Man vänder sig och kollar på klockan som visar 10:28. Man har sovit länge, men inte för länge. Går inte upp på ett tag utan njuter av att sträcka ut på kroppen och ligger kvar ett tag. Helt underbart!!


Idag har jag inga större planer, ska till jakan en snabbis sen till NetOnNet och lämna in mobilen (håll tumarna att dom kan laga den), och sen ska jag och pappa iväg och spela badminton. Det ska bli kul, har inte spelat på ett tag så vi får se hur det går :)


Nu är det i alla fall klart att jag, mamma och Jeanette ska till Tallin på lördag! Blir mycket kryssningar nu men det ska bli skönt att komma iväg. Ska unna mig nån parfym tror jag. Marc Jakobs "Daisy" doftar jättegott, kanske blir den!


Nä, nu ska jag göra mig ordning för att gå till Jakan, Ha det bra // Jess

Ovido - Quiz & Flashcards