Alla inlägg den 26 november 2008

Av Jessica - 26 november 2008 21:08

Ooooh, idag skulle jag köpa julpynt!!! Det är ju första julen hemifrån och jag får pynta hur jag vill och i min lägenhet!! Möte upp syrran (som följde med som sällskap, smakråd och extra händer att bära med :)) vid Rusta där jag köpte lite dekorationsprylar och inslagspapper m.m Sen vart det IKEA och Bauhaus. Jag köpte massa fint som jag och syrran fixade iordning hemma. Jag vet att det är fusk att börja julpyntet redan nu (första advent är ju inte förrän på söndag) men jag kunde inte låta bli när jag varit och handlat. Jag och Jeanette satt och myste med julmust, pepparkakor, lyssnade på julmusik och slog in julklappar! Så mysigt!


Sen vart det i väg till Komethallen och spela badminton mot farsgubben :)

Det gick bättre denna gång men jag förlorade... men pappa erkände att det vart tuffare motstånd! Hahaha, fortsätter det så här dröjer det inte läng förrän jag vinner över honom!

Efteråt bjöd pappa på middag på Golden Dolphin. Jag tog en räksallad, pappa en pizza och Jeanette en plankstek. Salladen va sådär, inte så mycket smak... Men vi hade mysigt.


Kom ihåg; på söndag är det första advent! // Jess

Ovido - Quiz & Flashcards