Alla inlägg den 18 november 2008

Av Jessica - 18 november 2008 11:19

Gick idag upp 6:45, skulle möta Jeanette 7:30 för att gå och gymma. Har inte tränat på ett tag nu då jag tappat motivationen. Men nu har den kommit tillbaka! Det gick ganska bra på gymet, var ju tvungen att visa Jeanette hur maskinerna fungerade men hon lärde sig snabbt. Hon var jätteduktig! Hon har inte tränat på hur länge som helst men klarade allt!

När jag kom hem så städa jag lite och diska. Har nu ätit frukost; makrillsmacka. Ska nu göra lunch till jobbet, det blir nog potatis och fiskpinnar.


 Och igår slog klantarslet i mig till igen! Jag tappade min mobil i golvet så att delarna flög. Nu fungerar inte displayen alls! Bara mörker. Fick låna pappas extra mobil men den vill ha en pin kod som jag inte har. Får ringa pappa på jobbet. Ska också leta upp kvittot på mobilen och lämna in den. Har nog 1 år på garatin kvar. Hoppas dom kan laga den...


Vi hörs // "Klantarslet"

Ovido - Quiz & Flashcards