Alla inlägg den 22 november 2008

Av Jessica - 22 november 2008 12:28

Igår ringde Inger till jobbet ; Vi ska till Garbo ikväll!! Jag hade tänkt mig en lugn hemmakväll men hade inte träffat Inger på ett tag och så skulle Suzzie också komma så jag vart sugen. Vi skulle först hem till Andreas och förfesta lite. Vi kom dit och Inger och jag drack vår favoritdrink; MalibuCola. Mums ;) Efter ett par såna vart man på festhumör och vi rörde oss mot Garbo. Vi fick stötta oss mot Fille hela vägen. Så halt! Men tyvärr kom inte jag in... För ung... Men vad ska man göra, vi visste ju att risken fanns. Så jag tog tåget hem. Hoppas dom hade roligt i alla fall :)


Fast jag kommer ta igen gårdagen ikväll, ombord på Romantica som ska ta mig, syrran och mamma till Tallin!! Ser verkligen fram emot denna kryssning. Synd bara att inte tjejerna ska med, men vi har ju som sagt en tjejkryssning som vi ska ta här framöver.


Nä, nu ska jag göra mig iordning och börja bege mig. Och inte glömma att köpa en vaniljmunk till Marcus som tack för skjutsen igår!


Ha en underbar helg allesammans // Puss Jess 

Ovido - Quiz & Flashcards