Alla inlägg den 16 november 2008

Av Jessica - 16 november 2008 18:15

ÄNTLIGEN! Första snön har kommit! Det ser inte ut så här ännu, men det kommer! Jag längtar!!

Stod på jobbet då Jeanette säger åt mig att titta ut. Och där ser jag stora flingor ramla ner från himlen. Så fint!! Jag vart jätteglad :D Tyvärr så är det ju inte tillräckligt kallt för att snön ska lägga sig men ändå! Längtar tills det ser ut som på bilden!


Igår kom Johanna & Suzzie hem till mig. Det var första gången de var hemma i denna lägenheten och dom tyckte att den var jättmysig :)

Vi käkade färsk pasta med Quorn Filé och en tomatsås, som jag älskar, och hallumiost. Till det drack vi vin. Till efterrätt hade jag köpt jordgubbar och vaniljglass. Och då menar jag riktig vaniljglass och inte sån med konstgjord smaksättning! Det var jättegott!


Efter middagen satt vi och pratade om allt möjligt. Jag har ju inte träffat dem sedan min födelseJag, Suzzie & Johannadag! (30 maj) Vi hade det jättemysigt och vi kom in på resan till Indien som vi gjorde med klassen 07. Vi gick igenom album och massa bilder på internet. Då började vi alla sakna klassen...

Vi satt och prata länge om allt och inget(det gick åt 3 flaskor vin), och vid tolvslaget gick vi till PG där vi möte den andra Johanna från klassen! På PG drack vi ytterligare 2 cider, sen var det dags att gå hem. Skulle ju jobba dan efter (idag med andra ord)!


Nu har jag kommit hem från jobbet och är helt slut! Vill inte äns gå in i köket och se disken från igår... Men men, ska väl ta mig och ta itu med det snart...


Hoppas ni haft en skön helg! // Jess


Ovido - Quiz & Flashcards