Alla inlägg den 12 november 2008

Av Jessica - 12 november 2008 21:51

Idag har jag varit LEDIG. Men ledig och ledig... Jag gick upp kl. 6:50 för att vara i tvättstugan till 7. Som tur är kunde jag gå och sova mellan varven :P

Sen var det dags att göra sig iordning för att åka in till stan. Jag skulle gå till Åhlens och se om det gick att reklamera ett par jeans åt pappa. Det vart ej godkända, men personalen var jättegulliga. De ville verkligen hjälpa mig. Jättesöta. Men som sagt vart dem inte godkända för reklamation. Synd för pappa. Men jag hitta en jättfin väska!!! Visste att jag måste ha den när jag såg den. En liten, svart väska med lång rem. Me like:) Och den kosta bara 149:-

Sen skulle jag tillbaka till jakan för att sedan möta upp Jeanette för att åka till Sollentuna. Vi stanna till i kista och jag hitta lite toppar inne på Cubus. (En av topparna var en med ett julmotiv på. Jag har julkänsla som bara den! Längtar tills man kan börja pynta! har även köpt en cd med jul klassiker ;))

Sen bar det av till Sollentuna där vi träffade mamma och mormor. Vi gick ut och käkade. Jag tog en Filé Oscar med en stor stark. Jättegott!! Vi hade det så mysigt. Träffar mamma och mormor allt för sällan...

Kom inte hem förrän vid kvart i nio... Är nu trött. Skulle ha städat men får ta det i morgon. Slutar ju tidigt imorgon!


Hoppas alla har det bra! // Kram Jess


Ovido - Quiz & Flashcards