Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Vilken morgon!!

Av Jessica - 10 februari 2009 10:46

Idag har jag verkligen gjort saker i stället för att ta sovmorgon. Hade ställt klockan på 6 men när jag vakna vid 2:30 (Suzzie satt fortfarande uppe!!) och gick på toa, ställde jag om klockan till 7. Sen upp och packa gymbagen (orkade inte göra det igår) och sen iväg till gymmet. Buster Tittade på mig som om jag inte var riktigt klok som var uppe så tidigt. Han kom fram till mig precis när jag skulle gå och när jag inte tog kopplet gick han, antagligen lättad, tillbaka till sängen.


Det var skönt på gymmet. Fördelen med att gymma tidigt är att det är mest äldre som är där för sitt morgonpass. Fast dom är ändå ganska många. Man tror inte att det ska vara så många som är och tränar kl. 7:30, men det är det. Efter ett gympass på ungefär 1½ timme vart det bastun som gällde. Det var så himla skönt att sitta i värmen, speciellt när det är så kallt ute, så jag satt i 15 min. Skönt..


När jag kom hem var Buster lite piggare så jag tog honom på en promenad till Ica där jag köpte frukost. Bröd och filmmjölk. Skulle behöva åka till City Gross och handla hem lite. Får se om pappa orkar imorgon efter badmintonen. Ohh, imorgon ska jag äntligen få en fotvård behandling!! Kl 15:30 imorgon ska jag och Inger (Suzzie var tvungen att avboka) sätta våra fötter i Axelssonspersonalens händer. Ska bli skönt. Längtar...


Nä, nu ska jag fixa iordning mig för ännu en dag. Ha det bra / Jess

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 5 juli 2009 17:31

Har nu skaffat en ny blogg ;   www.jessicawo.blogg.se   Fortsätt följa mitt liv där!   Tack för denna gång!   Ha det bra   / Jess ...

Av Jessica - 30 juni 2009 15:01

... att komma hem igen! Har sedan 9:30 i morse arbetat i pappas trädgård. Rensat ogräs mellan plattorna.. Inte det roligaste jag vet riktigt men pappa vill ha det fint till visningen på torsdag så det är klart jag ställer upp! Och jag har ju fått lit...

Av Jessica - 29 juni 2009 23:00

  Marcus har läst min blogg och tog sig illa vid att hans namn inte nämdes då jag sa att Inger gjort dessa ljushållare. Jag rättar detta nu. Marcus blandade cementen som dessa gjordes av och förtjänar såklart då att få sitt namn i skrift.    Dessa ...

Av Jessica - 28 juni 2009 22:40

Ikväll har den verkliga sommarkänslan väckts till liv. Jag mötte upp Suzz i gamla stan efter jobbet. Jag kände mig lagom fräsch efter en dag i en varm, "svettig" butik, men vi skulle ju äta glass! Det kan man ju inte säga nej till ;) Så vi gick till...

Av Jessica - 26 juni 2009 21:45

Tänk att det ska bli sånt fint väder i helgen och jag ska jobba!! Helt sanslöst. Men jag har en plan i helgen i alla fall, jag ska börja fixa ute på balkongen. Det är ca 1½ vecka sedan de tog bort plasten och jag har längtat till löning så jag ska ha...

Ovido - Quiz & Flashcards