Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Jessica - 3 mars 2009 23:57

.. en viss Mikael Börjesson. Som efter ha läst mitt inlägg tidigare idag bjöd hem mig till honom för att titta på Desperate Housewives! Gissa om jag vart glad :D



 Inger var också där och vi tittade även på Christine och Brothers and Sisters. En riktig tvkväll. Och Micke´s katt, Molly, la sig i mitt knä för att mysa. Och tro mig när jag säger att den katten är svårflörtad. Det var första gången hon självmant kom till mig. En svårflörtad dam men en sötnos ;)


God natt på er

/ Jess

Av Jessica - 3 mars 2009 12:20

Jag insåg precis att jag kommer att missa Desperate Housewives ikväll...


Damn it!!! 


          

Av Jessica - 3 mars 2009 11:51

... när jag börjat packa inför flytten. Jag skrev på kontraktet på lägenheten i fredags så jag har fått nycklarna och allt. Lägenheten är min! Och det känns spännande men samtidigt konstigt. Jag har ändå bott i Jakan i över 1 år. Det är här de flesta av min kompisar bor och jobbet finns runt hörnet. Så när jag börjat packa i söndags kom en nästan panikliknade känsla över mig. Jag vet att flytten är vad jag vill och behöver, och att det kommer att bli bra. Men allt kommer även att bli annorlunda. Så det var skönt när Inger kom över och vi pratade. Hon hade lite hon behövde prata om och jag med. Det kändes mycket bättre efter att hon varit här.


     


Nu vill jag bara att renoveringen ska bli klar så jag kan flytta in och börja göra mig hemma i Hässelby. Imorgon ska jag dit och välja ut tapeter så förhoppningsvis är det snart klart!

Och det ser jag fram emot

/ Jess

Ovido - Quiz & Flashcards