Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Jessica - 18 mars 2009 18:56

Vilket underbart väder det har varit idag! Hade på mig min skinnjacka idag för första gången i år. Jättehärligt =D


Lägenheten vart i alla fall jättefin. Det är lite smått kvar att göra men det går nog fort. Så min magkänsla hade fel denna gång. Men som sagt, det är inte klart ännu... Det verkar nu som om jag flyttar redan på fredag! Så spännande =) Slutar kl 16 på fredag så pappa kommer och hämtar mig med släp och så kör vi igång! Håll tummarna på att det kommer att gå bra!


Ja, och så fick jag tillbaka mitt guldkors idag! (Fick och fick.. betalade 940:- för det med självrisk och p.g.a att guldet gått upp i värde..) Men det känns jätteskönt att jag har den igen.


Va och spela badminton med syrran och pappa. Var härligt att få röra på sig lite. Vart ett tufft pass, svetten dröp om mig! Sen bjöd pappa oss på McDonald´s. Nyttigt värre hihi


Nä, nu måste jag packa ÜBER

/Jess

Ovido - Quiz & Flashcards