Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Jessica - 12 mars 2009 20:54

... började tidigt imorse. Närmare bestämt 04:06 i morse. Då fick jag nämligen ett sms av Lisa. Äntligen! Hon har varit borta i 4 dagar och först nu får jag ett sms =)

Efter att jag läst och svarat på hennes mess kunde jag inte somna om. Vred och vände mig i säkert en timme innan jag lyckades somna. Sen fick jag ytterligare ett sms kl 7 av syrran. Och vid 8 ringde killarna som renoverar min lägenheten. Så jag ansåg att det inte var någon idé att försöka somna om eftersom jag började jobba kl 10.

Efter jobbet bestämde jag mig för att gå och simma. Det krävdes en hel del viljestyrka att inte sätta mig framför tv:n istället, men jag tog mig dit och simmade mina 40 längder. Sen bastu med inpackning i håret och en apelsin att äta. Det är så skönt att bara sitta där i värmen och inte göra någonting.

När jag kom hem, för ungefär en timme sen, ställde jag mig och lagade middag. Kycklingfilé med ris, currysås och harrecoverts (om det stavas så..)

Jättegott =) Det gjorde jag bra!


Ja, där hade ni min torsdag som inte riktigt är slut ännu. Nu ska jag titta på Medium på 4:an och sen gå och lägga mig skulle jag tro. Man blir så där härligt utmattad av att simma =)


Simma lugnt där ute

/ Jess

Ovido - Quiz & Flashcards