Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Jessica - 17 mars 2009 23:55

Har precis kommit hem från Börje efter ytterligare en tv-kväll med Desperate Housewives, Christine & Brothers and Sisters. Älskar tisdagskvällar  =)


Har idag packat inför andra lasten till lägenheten. Är ju ledig imorgon så då ska jag och Jeanette åka över till lägenheten. De skulle ju vara klara med renoveringen idag så ska även få se resultatet. Ska bli spännande, men har ändå en magkänsla som säger att något har blivit fel. Någonting som säger att det inte blivit som jag ville eller nåt annat. Men morgondagen får väl ge mig svaren på det.


Jag pratade med Lisa, via Skype, i lördags för första gången sedan hon åkte. Var jättehärligt att få höra hennes röst. Saknar henne.. Men jag läser hennes blogg varje dag för att få sig en glimt av vad hon får uppleva.


Nu ska jag titta på Medium innan jag går och lägger mig för natten.

Go natt på er / Jess


Ovido - Quiz & Flashcards