Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Jessica - 29 mars 2009 12:21

Anledningen till att jag inte har skrivit på ett bra tag har varit (visa vet och andra har väl kunnat gissa sig till det) att jag har flyttat! tyvärr har ju inte internet kommit igång ännu i lägenheten (som jag trivs i jättemycket =)) så nu står jag i pressbyrån uppe i vällingby och läser allas bloggar, vad som har hänt i världen och min mail. Eller ja, FÖRSÖKER kanske är det rätta ordet då internet här beter sig väldigt konstigt. Skit vad handikappad jag har känt mig utan internet dessa dagar... Det är helt sjukt vad beroende man är!


Jaja. Just nu mår jag inte så där jättebra. Är inne på min tredje dag med feber. Jag har en fruktansvärd hosta och förkyldning, som dessutom påverkar min astma... Blir nog hemma från jobbet i morgon.


Nä, nu ska jag gå och handla lite och sen hem och krypa ner i soffan. På fredag borde mitt internet vara igång där hemma så då får ni en längre uppdatering.


Ville bara meddela att jag fortfarande lever!

(Även om det inte känns så just nu)

Pussar och kramar / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards