Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Jessica - 6 mars 2009 21:34

Äntligen fredag! Tycker att den här veckan har gått ovanligt långsamt.. Men men, nu är det helg. Jobbhelg, men ändå. Ska ta det lugnt denna helg. Det enda jag har planerat är att imorgon kväll kommer tjejerna över på en spa kväll. Börjar med sushi till middag och sen blir det fotbad, massage och ansiktsbehandlingar. Kommer att bli roligt =)

Igår åkte jag och Inger in till stan för att möta upp Lisa och Cicci för att äta Mangolian Barbeque. Mmmmm, vad gott det var!! Åt hela två portioner och efterrätt! Det var 4 tjejer som vaggade därifrån kan jag lova!

                Vad gott


Inger & Lisa


Cicci & jag


Nu sitter jag och tittar på Hjälp som är riktigt roligt faktiskt =)

Kommer nog att sitta här i soffan och titta på tv tills det är dags att gå och sova.


Apropå att sova, fick hem ett litet prova-på exemplar på en spray som man ska spreja på lakanen innan man går och lägger sig, så ska man nå en djupare sömn. Tänkte att det skadar väl inte att prova så jag sprejade på och gick och la mig. Det luktade gott och sen plötsligt sömnade jag. Och jag sov så gott! Var tvungen att köpa den. Deep sleep dreamy pillow & body mist heter den och finns att köpa på Body Shop. Man sover som en bebis, helt underbart =)


Sov gott när ni väl går och lägger er!

(jag vet att jag kommer att göra det)

/ Jess

Ovido - Quiz & Flashcards