Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Jessica - 10 mars 2009 06:37

Brukar normalt inte vara uppe så här tidigt. Men de håller på att byta fönster i lägenheterna på min gatan och idag är det min tur. Dom ska vara här 7:15 men jag måste rensa fönsterna från lampor, växter m.m

Jag funderar på att gå och simma senare, innan jobbet. Har på sistone börjat känna mig sugen på att ge mig ut och springa (det om något brukar vara ett vårtecken, för jag brukar inte vara låt oss gå ut och springa-tjejen) och så har jag något slags överskottsenergi. Jag började faktiskt träna här hemma igår framför tv:n. Sit-ups, armhävningar (fuskvarianten då man står på knä såklart ;) ), och lite benövningar. Och det kändes riktigt bra.


Nä, nu ringer det snart på dörren så måste fixa vid fönstren och balkongen.

Hörs snart / Jess

Ovido - Quiz & Flashcards