Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Jessica - 8 mars 2009 17:47

Suck, idag träffade jag Lisa för sista gången på 1 år... Imorgon åker hon till New York för att sedan ta sig vidare till Boston. Gud, vad jag kommer att sakna henne. Vad ska jag göra utan henne? Det känns så overkligt att jag inte kommer att träffa henne på så länge.. När hon kom förbi på jobbet idag visste jag knappt vad jag skulle säga. Vad säger man till sin bästis som åker bort?

Det var nästan så att en tår kom när hon gick ut genom dörrarna... Min älsklings bästis...


                           

 Älskar dig...



Du får ha det så jäkla roligt och se till att du får göra och se allt du vill. Så kommer jag och möter upp dig om ca 1 år så tar vi vår road trip till L.A, Las Vegas & New York. Och se till att spara några killar till mig också =)


Puss min älskling

Ovido - Quiz & Flashcards